Thursday, January 5, 2012

9 gambar wanita yg memiliki rambut terpanjang di dunia

,
Assalmualaikum..hai semua... jom tengok gambar2 ni... panjang betul rambut dieorag ni kan.. x rimas ke... hahahha.. ni kalau x betul2 cuci ni.. alamatnya jadi sarang serangge.. x pon segala jenisbende kecik2 boleh membiak kat kepala..jom tengok.. menarik kan..
boleh ganti kuntilanak ni.. panjang tul...

menawan tak sy??

bila nak siap ni.. da 2 jam da duk menyikat.. letih ni... huhu

lihat rambutku... cantuk kan

aku akan menghanttui dirimu.. nantikan kemunculanku.. hahahahahahah

kau ingt ni tali lembu ke.. ni rambut aku la

diantara semua gambar di atas akulah yang paling jelita dan menawan


patutkah aku disini???

alamak penuh satu baldi kutu aku.. adoiii






hehehehheheheheh..... cik anisa gurau jek tau.. jgn marah.. saje nk hilangkan stress.. rambut adalah mahkota wanita..

15 comments to “9 gambar wanita yg memiliki rambut terpanjang di dunia”

  • January 5, 2012 at 9:13 PM

    lihat rambutku.. cantik kan...

  • January 5, 2012 at 9:13 PM
    Anis Anisa says:

    hahahhaha.. pandai pulak melawak

  • January 5, 2012 at 9:39 PM

    wow! pnjgnye rmbut.. dtg folo dan promote segmen http://ratuzuleyqha.blogspot.com/2012/01/segmen-pencarian-10-orang-follower.html

  • January 5, 2012 at 11:00 PM
    Anis Anisa says:

    hehehehehehhe.. nanti cik anisa dtg k.. don wory

  • January 5, 2012 at 11:00 PM

    panjang ya amat.mesti susah nak jae ni..kagum betul kalau ada simpan rambut panjang camni

  • January 5, 2012 at 11:09 PM
    gnesop.com says:

    payah juga rambut panjan kan?

  • January 5, 2012 at 11:39 PM
    khairul says:

    mcm langsuir

  • January 6, 2012 at 3:11 AM
    Anis Anisa says:

    hahahahahahhaha.. korang ni semua lawak la...
    azhafizah: nak tau susah atau x kena tanya empunya diri ye..
    gnesop: susah tengok la dlm pic tu

  • January 6, 2012 at 3:12 AM
    Anis Anisa says:

    hahahahahahhaha.. korang ni semua lawak la...
    azhafizah: nak tau susah atau x kena tanya empunya diri ye..
    gnesop: susah tengok la dlm pic tu

  • January 6, 2012 at 3:16 AM
    Anis Anisa says:

    kahirul: mmg serupa langsuir.. kalau pandai belakon.. seng cari mkn kan sekrg ni bnyak cite hantu, memerlukan rambut panjg.. so x yah belli rambut palsu dah.. hehehhe

  • January 6, 2012 at 4:28 AM

    Eee..!!! Pnjngnya..(*^)

  • January 6, 2012 at 4:53 AM
    Anis Anisa says:

    panjang kan..

  • January 6, 2012 at 8:35 PM
    eLLa n aLia says:

    haha, brangan lah tu nak jadi rapunzel.. eh, rapunzel k?

  • January 6, 2012 at 11:13 PM
    Anis Anisa says:

    kahkahkahkah

  • October 18, 2013 at 4:10 AM
    najwa says:

    Alamak jaman doeloe to seram

 

Aku menulis apa Copyright © 2011 | Template design by O Pregador | Powered by Blogger Templates