Thursday, January 5, 2012

9 gambar wanita yg memiliki rambut terpanjang di dunia

Assalmualaikum..hai semua... jom tengok gambar2 ni... panjang betul rambut dieorag ni kan.. x rimas ke... hahahha.. ni kalau x betul2 cuci ni.. alamatnya jadi sarang serangge.. x pon segala jenisbende kecik2 boleh membiak kat kepala..jom tengok.. menarik kan..
boleh ganti kuntilanak ni.. panjang tul...

menawan tak sy??

bila nak siap ni.. da 2 jam da duk menyikat.. letih ni... huhu

lihat rambutku... cantuk kan

aku akan menghanttui dirimu.. nantikan kemunculanku.. hahahahahahah

kau ingt ni tali lembu ke.. ni rambut aku la

diantara semua gambar di atas akulah yang paling jelita dan menawan


patutkah aku disini???

alamak penuh satu baldi kutu aku.. adoiii






hehehehheheheheh..... cik anisa gurau jek tau.. jgn marah.. saje nk hilangkan stress.. rambut adalah mahkota wanita..

15 comments:

jejaka tampan said...

lihat rambutku.. cantik kan...

Anis Anisa said...

hahahhaha.. pandai pulak melawak

ratu zuleyqha said...

wow! pnjgnye rmbut.. dtg folo dan promote segmen http://ratuzuleyqha.blogspot.com/2012/01/segmen-pencarian-10-orang-follower.html

Anis Anisa said...

hehehehehehhe.. nanti cik anisa dtg k.. don wory

Azhafizah[フィザ] said...

panjang ya amat.mesti susah nak jae ni..kagum betul kalau ada simpan rambut panjang camni

gnesop.com said...

payah juga rambut panjan kan?

khairul said...

mcm langsuir

Anis Anisa said...

hahahahahahhaha.. korang ni semua lawak la...
azhafizah: nak tau susah atau x kena tanya empunya diri ye..
gnesop: susah tengok la dlm pic tu

Anis Anisa said...

hahahahahahhaha.. korang ni semua lawak la...
azhafizah: nak tau susah atau x kena tanya empunya diri ye..
gnesop: susah tengok la dlm pic tu

Anis Anisa said...

kahirul: mmg serupa langsuir.. kalau pandai belakon.. seng cari mkn kan sekrg ni bnyak cite hantu, memerlukan rambut panjg.. so x yah belli rambut palsu dah.. hehehhe

SyAmSuL AnUaR said...

Eee..!!! Pnjngnya..(*^)

Anis Anisa said...

panjang kan..

eLLa n aLia said...

haha, brangan lah tu nak jadi rapunzel.. eh, rapunzel k?

Anis Anisa said...

kahkahkahkah

najwa said...

Alamak jaman doeloe to seram