About

Tuesday, January 10, 2012

Cik Anisa Pemenang ACARA POSTING KREATIVIE ZONKITA ^_~

Tempat pertama : Anisa Omar utk artikel/perkongsian https://www.facebook.com/groups/zonkita/281691505222334/ (walaupun tak nampak sebarang like pada artikel nie, tapi ianya dikira sebagai artikel yang berjaya menarik jumlah komen terbanyak, dan membina)
Tempat kedua : Nash Shinichi utk artikel https://www.facebook.com/groups/zonkita/278512428873575/ (artikel pasal nak buat stop motion, yang tak siap pun..)
Tempat ketiga : Aziz Man utk artikel https://www.facebook.com/groups/zonkita/282893001768851/ (muhasabah diri... post nie akan menjadi lagi best kalau diberi lebih banyak ulasan.. sayangnya tak ada komen.. lain kali, cuba usahakan untuk dapatkan komen dan perkongsian pendapat dari kawan lain)

Hadiah khas Admin utk : 1-Zam DiEnd hero kita, juga merangkap tokan download yang sentiasa sudi menghulurkan bantuan bila diperlukan.
2- Zie Fauzi blogger yang baru masuk akhbar sinar harian, tapi sudi buat satu artikel khas untuk promote group nie. Jasamu dikenang. Hehehhe

Harap lepas nie, kita boleh tengok lebih banyak idea2 dan post2 yang bernas di zonkita nie. insyaAllah. (kepada pemenang, tahniah, dan sila emailkan nama, alamat dan no telefon kepada admin[at]zonkita.org dalam masa terdekat untuk proses penghantaran hadiah)


Assalamualaikum... alhamdulliah x sngka boleh pulak di istihar sebagai pemenang.. x sngka betul. mungkin rezeki cik anisa kot sem ni...  cik anisa ade la buat satu entry berkaitan cik amalina  che bakri tu... N biaselalepas menulis tu rajin la cik anisa shared link kat facebook.. cik anisa pon postla kat facebook Zonkita tu.. x sanka pulak ramai yang komen. n bagi respone yang baik. alhamdullilah.. bukan niat cik anisa nak mengaibkan beliau.. tp tujuan cik anisa menulis berkaitan amalina ini adalah untuk memberi nasihat kepada kwn2 semua tentg kealpaan kita. lg satu nasihat buat cik anisa yg sedg belajar ni. kerana lamaklumlah dr ini mudah terpengaruh... kalau korang berminat nak tau pasal group ni lebih lanjut klik pada gambar k