About

Thursday, March 3, 2011

Masa depan terase gelap bile????

APE PERASAAN KORANG BILE  MASE DEPAN KORANG TERASa GELAP JER...MESTI LA RASa X SERONOK KAN.. KAN....??? KAT SINI AKU ADA BEBERAPA TANDA YANG MENUNJUKKAN BAHAWA MASA DEPAN KORANG TU GELAP.. HUHUHUHU...
JOMMMM.....
  • Dalam metting minggu lepas name korang da diangkat untuk kenaikkan pangkat.. eh.. alih2 dalam metting semalam bos korang cadangkan semua staf cari kerje lain sebbanye kompeni nak tutup (bangkrup)                                                                                
  •  Setelah bertungkus lumus siang dan malam belajar.... tiap2 hari masuk kelas tuisyen ... tp..!!! tetap jugak x lulus peperiksaan. paling menyedihkan n menyayat hati bila semua subjek kecundang.. :(
  • Setelah bergolok- bergadai harta yang ada dan buat loan untuk berniaga akhirnya... ditipu oleh rakan kongsi.
  • Dapat laki punyalah kaya-raya , serba-serbi ada tapi akhirnya terbongkar yang dier kaye sebab dadah.. huhuhu
  • Nak buat lon untuk beli kereta atau rumah tak lulus sebab nama di blacklist pasal jadi penjamin saudara sendiri yang beli kereta x bayar ansuran lebih enam bulan.. wakakakaka....
  • kompeni tibe2 bangkrup  , nak cari kerja lain rasanya x mungkin dapat kerana umur da melintas  had vateran, hutang lak masih bnyak lagi yang x abes lagi bayar nih... uwaaaaa
  • uishhh.... ni lagik la  Majlis kawin korang terpakse ditangguh di saat akhir bukan sebb xder pengantin laki or ponpuan.,. nie ape punye nasib daaaaa... eliktrik buat hal.. black out...... wakakaakkakakakaka.......                                                                                                                                              

3 comments:

NARDtheNERD said...

yang no 7 tu paling ngerii..
HAHAHA

Anis Anisa said...

hahahahahaha... betul2

Onitsuka_hana said...

eee..... geli2