About

Saturday, December 3, 2011

kawan mcm ape? futsal ke, ragbi, skate ,pampers or mcm!!


 1) kawan tu bkn mcm main FUTSAL.
Mula-mula kejar... dah dapat sepak...

2) kawan tu bkn mcm main SKATE .
...
Mula-mula gosok.. . lepas tu pijak...

3) kawan tu bkn mcm main RAGBI.
Mula-mula tangkap.. . dah dapat tendang.. .

4) kawan tu bknnya mcm PAMPERS .
dah pakai,buang.. .

5) kawan tu bknnya mcm BARANG KEMAS .
Waktu baru beli pakai. .. Dah sengkek gadai. ..

6) kawan tu bkn mcm PELANGI .
Hari cerah takde.. . hujan gerimis baru muncul...

7) kawan tu bkn mcm KERETA .
Rosak skit,jual. .. ambik kereta baru.. .

8) kawan tu bkn mcm CHIPSMORE .
kejap ade kejap takde.. .

9) kawan tu bkn mcm BANK .
Bila dah takde duit,pegi kat sana ambik. ...

10)lagi...kawan tu mcm ape ye????

Haa.. . kawan tu mcm AWAK LA . .
bila saya hantar msg, awak akan baca msg saya dgn teliti sampai
habis...dan tersenyum2...
Walau ape pun tanggapan org tentang kawan...
bagi saya,kawan tu penting.
Seorang kawan takkan biarkan kawan dia menangis,
sedih,berduka dan sebagainya.
Kawan yg sejati adalah seorang kawan yang dapat diajak duduk dan
berbincang tentang pelbagai perkara

2 comments:

sha my heart said...

Kawan tu macam Anis. Sayang Anis. ♥


jom meriahkan vlog si ijam, bila lagi kan.. hihi~
: segment vlog ijam

Anis Anisa said...

hehehhe.. syg akak jugak