About

Saturday, February 25, 2012

potret khas untuk sahabat cik anisa

izan.. 
 Assalamualaikum.. dalam minggu add drop ni.. banyak kelas yabg cancel.... n banyak kelas yang berubah2 .. so agak boring la... nak keluar penat.. arini rase ramai yang keluar sebab PT da masuk.. huhuhhuhuhu.... masa cuti sem aritu sempat la cik Anisa lukiskan potret gambar2 sahabat2 cik anisa jek.. saje.. nak tengok masih boleh melukis lg atau x berikutan da lama x melukis potret ni.. hehehhehehe... bukan nye ape.. mals... hahahahha ..
awal2 lagi cik anisa da bagi kat mereka alhamdullilah dieorang suke.. heheheh.... cik anisa xmintak balasan ape2 pon.. sebb sahabat x boleh diganti... ni cik anisa buat khas tau untuk.. cik lela, kak ct n izan... syang korang...
cik lela


kak ct



hope korang suke.... sorry la kite x profesional.. lukis sikit pandai la.. hehehhehehhe.. syng korang.... 

9 comments:

Mujahidah_Haq said...

(^_^)v....syg hanisah anak cik 0mar..kte nak 'ajak' anis dgr 'talk' dr kte nti..hihi, itu pun kalau sudi..hehe

Anis Anisa said...

talk ape.. x faham la..

sha my heart said...

izan paling jadi =)

rajin melukis potret. kak sha lagi lama gila tak lukis potret..

Mujahidah_Haq said...

bila anis buat entry tntg p0tret..kte xhabis2 dk tg0k bl0g anis,hehehe =)...kte xsmpat nak update bl0g,bnyak keje..huhu

Anis Anisa said...

heheheheheh.. tq lela ngn kak sha... lela.. dtg la sellu sebb kite x sempayt nk update

UniMeOw said...

okeh,,next yer..psni lukis potret uni lak..hehe

Anis Anisa said...

hehhehehe.. bukan pandai sngat pon cik uni oiitt..

AnNa FaRHaNa said...

nak jugak!!!!hehehe

Anis Anisa said...

hehehhe.. cik ana.. nanti kite cube ea.. sebb nak buat yang kak cik punya dulu..