About

Friday, September 9, 2011

nape x boleh ni..tolong.. tolong..!!!!






       Assalamialaikum... korang sumer.. cik anisa lagi aritu geram betul ngn sistem, sekarang ni.. ape masalahnyer ek.. knp tiap2 kali cik anisa nk komen blog cik anisa sndiri x boleh.. padahal orang lain komen boleh jerr.. ingt nk komen pasal  entry tutorial make up mate tu tp x boleh la... so cik anisa balas komen cik ana ngn mcLoh kat sini je la ea.. ana kalau nk make -up x perlu bnyak barang make up yg mahal n banyak sangat.. just yang asas jek... to:McLoh... bagus .. memeg berkesan.. n save bujet tau... ikut sunnah nabi... tips yang bagus di amal kan.. nk tau lagi.. bc entry cik anisa pasal salun kecantikan mcm2 tips yang berguna tau..


p/s: korang tau x nk selesaikan masalah ni cmner
                                        tengok ea... ni yang cube cik anisa nk komen


                                              cik anisa da pilih gogle account
                                                              pastu kuar ni...

cik anisaklik la here kuar....



da login balik kuar lak


kuar lak bende nihh nape eak.. dari cuti sem lepas cik anisa cube nk balas komen dieorang tp x dapt.. bnyak kali try tp hampeh.. ade sape2 boleh bntu x???

1 comment:

Anonymous said...

Assalamialaikum... korang sumer.. cik anisa lagi aritu geram betul ngn sistem, sekarang ni.. ape masalahnyer ek.. knp tiap2 kali cik anisa nk komen blog cik anisa sndiri x boleh.. padahal orang lain komen boleh jerrguild wars 2 gold
buy guild wars 2 gold
cheap guild wars 2 gold
cheapest guild wars 2 gold
guild wars 2 gold for sale